لوگو | Brouder Group

کف‌شور استیل 11*11 کاربرد آن

اندازه خروجی کف‌شور استیل 11*11 و کاربرد آن

در زمان انتخاب کف‌شور به جز بحث توجه به زیبایی باید به اندازه خروجی و مقاومت فشار کف‌شور نیز توجه کرد. این‌که کف‌شور در چه مکانی مورد استفاده خواهد گرفت و حجم خروجی آب و تردد در آن مکان به چه اندازه است در انتخاب کف‌شور مهم است. زمانی که حجم خروجی آب زیاد باشد و اندازه خروجی کف‌شور کوچک باشد، آب به کندی از آن مکان خارج خواهد شد. پس بهتر است به این نکته توجه داشت که اندازه خروجی کف‌شور یکی از معیارهای اصلی انتخاب کف‌شور است.

پرمصرف ترین کف شور

کف‌شورهای 11*11 و 10*10 که پرمصرف‌ترین اندازه کف‌شور در صنعت ساختمان می‌باشند دارای خروجی 6 سانتی‌متری هستند و کاربرد بیشتر آنها در حمام، آشپزخانه، تراس، بالکن و هر مکانی که دارای حجم آب خروجی کمی می‌باشد استفاده می‌شوند. استفاده از این اندازه از کف‌شور که داری خروجی 6 سانتی‌متری هستند در مکانهایی مانند پشت بام که در زمان بارندگی داری حجم آب زیادی می‌باشند باعث طولانی شدن زمان خروج آب می‌شود. و امکان دارد خروجی کف‌شور به واسطه هر چیزی گرفته شود و اصلا آب از آن محل خارج نشود و باعث آسیب رسیدن به ایزوگام و دیوارهای پشت بام شود.

شاید شما هم دیده باشید که از این اندازه از کف‌شور، در تالارها و مجتمع‌های تجاری نیز استفاده می‌شود. ولی باید توجه داشت که در زمان شستشوی کف این اماکن کار آب به کندی و به سختی ار کف‌شور خارج خواهد شد.

این اندازه از کف‌شور بیشترین تنوع و طرح را در بازار به خود اختصاص داده است. اگر می‌خواهید از این اندازه از کف‌شور در مکانهای پرتردد استفاده کنید حتما به ضخامت درب و مقاومت آبکاری کف‌شور دقت کنید. اگر درب کف شور مورد نظر شما دارای ضخامت کمی باشد، به مرور زمان درب ‌کف‌شور به سمت داخل زیره ‌کف‌شور خم شده و شکل خود را از دست می‌دهد. و همچنین باعث این می‌شود که پای افرادی که در آن محل تردد می‌کنند به کف‌شور گیر کند.

بهتر است به این نکته هم توجه داشت که در اماکن پرتردد از کف‌شورهایی که سطح آنها با آبکاری پوشش داده شده است استفاده نشود، زیرا پوشش آبکاری در برابر سایش و ضربه مقاومت ندارد. به خاطر سنگ و یا هرچیزی که در زیر کفش افرادی که در آن مکان تردد می‌کنند چسبیده شده است، سطح درب کفشور ساییده می‌شود و پوشش آبکاری کف‌شور از روی آلیاژ کف‌شور جدا می‌شود.

کف شور استیل 11*11

کف شور استیل 11*11 شرکت برودر گروپ با استیل 304 با ضخامت یک میل توسط قالب‌های صنعتی تولید شده‌اند و دارای هشت طرح در پنچ رنگ می‌باشتد. در طراحی کف‌شورهای استیل شرکت سعی شده است که تمام سلایق شما مشتریان عزیز در نظر گرفته شود.

فیلتر و موگیر

تمامی کف‌شورهای استیل 11در11 شرکت‌برودرگروپ دارای فیلتر جهت جلوگیری از ورود حشرات به داخل می‌باشند. قطعه موگیر این فیلتر از ورود کوچکترین اشیاء و مو به داخل لوله فاضلاب جلوگیری می‌کند. شاید نیاز باشد که شما تعداد دفعات بیشتری این قطعه را تمیز کنید ولی این موضوع باعث می‌شود که لوله فاضلاب آن مکان دچار گرفتگی نشود و گاها” از هزینه‌های سنگین جلوگیری می‌کند.

 

درپوش فومی

در هر بسته از کفشورهای استیل 11در11 ‌ یک عدد درپوش فومی هست که در زمان کاشی کاری از ورود هر گونه مصالح ساختمانی به داخل لوله فاضلاب جلوگیری می‌کند.

فرچه نظافت

دیگر نیازی نیست در زمان مسدود شدن  قطعه موگیر به وسیله مو یا هر چیز دیگری با انگشت دست مو  را از قطعه موگیر جدا کنید، شما میتوانید به وسیله فرچه نظافت  قطعه موگیر کف‌شور استیل تمیز کنید. قسمت انتهایی فرچه نظافت به شکی طراحی شده است که شما می‌توانید به راحتی درب ‌کف‌شور و فیلتر کف‌شور را به راحتی براشته و نظافت کنید و دیگر نیازی نیست به سختی با انگشت دست و یا هر شی دیگر در کف‌شور را بردارید.