لوگو | Brouder Group

کفشور خطی چیست؟

کفشور خطی چیست؟ کفشور یکی از مهم ترین محصولات و وسیله هایی است که در هر ساختمان یا مکانی که در آن آب از روی زمین به چاه منتقل می شود از آن استفاده می کنند. از کفشور ها در حمام ها، پارکینگ ها، آشپزخانه، سرویس های بهداشتی، پشت بام، حیاط و مکان بسیار دیگری استفاده می شود و انواع مختلفی از کفشور ها را در این مکان ها استفاده می کنند.

کفشور ها انواع بسیار متنوعی دارند و انواع آنها از نظر های مختلف به دسته های متفاوت تقسیم بندی می شوند که سایز و جنس آنها یکی از آنهاست. یکی دیگر از دسته بندی های مهم انواع کفشور، شکل ظاهری آنهاست که کفشور ها را به دسته های مختلفی تقسیم بندی می کند که مهم ترین آنها کفشور های مربعی و خطی می باشند.

در ادامه این مقاله در وب سایت فروش اینترنتی کفشور برودرگروپ، قصد داریم تا شما را به طور کامل با کفشور های خطی آشنا کنیم.

 

کفشور خطی چیست؟

مهم ترین سوالی که احتمالا برای شما تا اینجای کار به وجود آمده این است که کف شور خطی چیست؟ کفشور خطی، در واقع نوعی از کفشور است که در یک شکل مربعی و کشیده طراحی و تولید می شوند. این کفشور ها معمولا هم تراز با خط کاشی ها یا سرامیک ها قرار می گیرند و برعکس کفشور های مربعی، در کنار حمام یا دیگر مکان ها قرار می گیرند کف آن مکان به طرف آنها شیب دارد. از این کفشور ها در مکان های مختلفی مانند کف حمام یا دستشویی استفاده می شود از دسته مهم ترین انواع کفشور می باشند. به کفشور های خطی، گاتر نیز گفته می شود.

کفشور های خطی در سایز های بسیار مختلفی تولی می شوند. عرض این کفشور ها معمولا از 8 تا 10 سانتی متر و طول آنها از 30 تا 100 سانتی متر متغیر است. کفشور های خطی همچنین با طراحی های بسیار متنوع و بی نظیری تولید می شوند و ارتفاع آنها نیز معمولا 3 سانتی متر در لبه ها می باشد. خروجی فاضلاب نیز در این کفشور ها در وسط و پایین کفشور قرار می گیرد و آب را از این طریق به لوله فاضلاب سرریز می کند.

 

انواع کفشور خطی

1: کفشور گاتر تمام استیل

کفشور های خطی تمام استیل نوع رایج کفشور های خطی هستند که تماما از استیل 304 ضد زنگ تولید می شوند و از آنها در مکان های مختلفی استفاده می شود. این دسته از گاتر ها بسیار یکدست و زیبا هستند و مزیت های دیگری همچون تمیزی بهتر و جرم ناپذیری، استحکام فشار بالاتر و یک نواخت بودن قسمت های کفشور نیز دارند. به همین دلیل است که این کفشور های خطی، رایج ترین نوع آن می باشند.

2: کفشور خطی نیمه استیل

این کفشور ها از ترکیب استیل و پلاستیک تولید می شوند و کانال کفشور که در پایین نصب می شود از جنس پلاستیک می باشد. رویه و قسمت بالایی نیز از استیل تولید می شود و این باعث می شود که این نوع گاتر قیمت مناسب تری داشته باشد.

انواع کفشور خطی
انواع کفشور خطی

3: کفشور تمام پلاستیکی

کفشور های خطی تماما پلاستیک نیز همانطور که از اسمشان پیداست به طور کامل از پلاستیک تولید می شوند و هم به صرفه تر می باشند و هم در مکان هایی مثل اطراف استخر ها، موتور خانه و رمپ پارکیگ ها کارایی بیشتری دارند.

4: کفشور های خطی سرامیکی

این دسته از گاتر ها را می توان زیبا ترین نوع کفشور خطی نامید. این دسته از کفشور ها با روکشی از سرامیک تولید می شوند و در قسمت بالایی خود شبیه به سرامیک مکانی که در آن نصب شده اند دارند و می توان آنها را با هر نوع و طرح سرامیکی ساخت. این کفشور ها خیلی به چشم نمی آیند و تقریبا از دید مخفی می شوند که ظاهر حمام ها را بسیار زیبا تر می کند. به همین خاطر این نوع از کفشور های خطی معمولا قیمت بالاتری دارند.

 

ویژگی های یک کفشور خطی خوب

  1. قابلیت تنظیم ارتفاع
  2. استفاده از استیل استنلس یا ضد زنگ در آنها برای زنگ نزدن
  3. جوشکاری تمیز و ظریف در کناره ها و نداشتن جای برآمدگی بر اثر جوش
  4. شیب مناسب در داخل کانال کفشور
  5. نصب راحت و آسان

 

خرید کفشور خطی در برودرگروپ

اگر از کف شور های خطی یا گاتر ها خوشتان آمده و قصد خرید یکی از آنها برای منزل یا محل کار خود خریداری کنید، می توانید خرید خود را به صورت اینترنتی در فروشگاه اینترنتی کفشور برودرگروپ انجام دهید و خرید کفشور های خطی مختلف مورد علاقه خود را در این سایت با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام دهید.