لوگو | Brouder Group

کفشور خطی دو حالته

در ادامه مطلب قبل که مربوط به کفشورهای سرامیکخور استیل و کفشورهای خطی استیل سرامیکخور بود ، در این مطلب به کفشورهای خطی دو حالته استیل می‌پردازیم.

کفشورهای خطی دو حالته در شرکت برودر گروپ دراندازه‌های 30*8.5 و 60*8.5 و فاقد هرگونه جوش در کنج‌ها تولید می‌شوند و داری دو مزیت اجرایی می‌باشند.

اولین مزیت این نوع از کفشور خطی که از نام آن مشخص است ، برش دادن سرامیک کف به اندازه درب کفشور و چسباندن آن به وسیله چسب آکواریوم در داخل درب است.

البته باید به این نکته توجه داشت که در زمان برش سرامیک بهتر است ازابزارهای مناسب برای برش سرامیک استفاده کنید تا از  لب پر شدن سرامیکی که داخل درب کفشور قرار می‌گیرد جلوگیری کرد، تا از زیبایی این نوع از کفشورها خطی کم نشود.

نکته بعدی که باید در نصب کفشور خطی سرامیکخور توجه داشت ، ضخامت سرامیک استفاده شده می‌باشد. اگر ضخامت سرامیک کمتر از عمق درب کفشور خطی می‌باشد بهتر است این فاصله را با چسب آکواریوم پر کرد تا سرامیک با لبه درب کفشور خطی هم سطح شود.

بعد از چسباندن سرامیک در داخل درب ، بنا به وضعیت آب وهوابهتر است از خشک شدن چسب آکواریوم اطمینان حاصل کنید. در غیر این صورت بعد از فشار آمدن به سرامیک چسبانده شده در داخل درب کفشور خطی ، سرامیک به داخل درب فرو رفته و دیگر با لبه درب کفشور هم سطح نمی‌باشد.

اگر ضخامت سرامیک استفاده شده بیشتر از عمق درب کفشور می‌باشد ، شما می‌توانید به وسیله سنگ فرز ضخامت سرامیک را کمتر و متناسب با عمق درب کفشور کنید.

در این حالت از اجرا ، بدنه کفشور کمتر به چشم می‌آید و محل سرامیک شده یک‌دست به نظر می‌رسد.

انواع کفشور خطی
انواع کفشور خطی

در حالت دوم شما می‌توانید درب کفشور خطی سرامیکخور را برگردانید و از پشت درب کفشور خطی که  تماما طرح درب استیل به چشم می‌آید استفاده کنید.

 

در هر دو حالتی که از درب این نوع از کفشورهای خطی استیل استفاده میکنید ، آب از کناره درب کفشور خارج می‌شود و با وجود شیب در زیره کفشورهای خطی استیل برودر گروپ ، آب به سرعت به سمت خروجی کفشور هدایت می‌شود.

در راستای هدف اصلی این شرکت که نوع‌آوری و کیفیت در محصولات می‌باشد ، در ماه آینده شرکت برودر گروپ کفشورهای خطی  استل خود را دررنگ‌های مختلف به بازار عرضه خواهد کرد ، تا شما مشتریان گرامی در انتخاب رنگ قدرت انتخاب بیشتری داشته باشید.

در مقاله بعدی به انواع رنگ‌های کفشور خطی استیل خواهیم پرداخت.