لوگو | Brouder Group

کف شور (راه آب) یا در پوش حمام چیست؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

کف شور، راه آب یا در پوش حمام چیست؟

کف شور نام وسیله‌ای است که در مکان‌هایی مانند حمام، آشپزخانه، پشت بام، استخر و یا هر مکانی که باید در آن آب بدون استفاده خارج شود و ضایعات مورد نظر توسط درپوش مناسب فیلتر شوند، نصب می‌گردد.

 

تاریخچه کفشورها

در زمان‌های قدیم سیستم تخلیه آب و پسماند به این شکل طراحی می‌شد که کف حمام‌ها را چند سانتیمتر از کف می‌کندند و راهی مانند جوی آب باریک درست می‌کردند و چاهی در انتها نقش کف شور و خروجی آب را بازی می‌کرد.

 

آب استفاده شده به داخل این راه آب‌ها می‌ریخت و درانتها به داخل چاه فاضلاب و یا به زمین‌های مجاور حمام‌ها منتهی می‌شد. کف شورها و درپوش‌های اولیه با کیفیت ساخت پایین و با طراحی اولیه در خیلی موارد از جای خود خارج شده یا دچار شکستگی و زنگ‌زدگی می‌شدند که سبب افت کارایی آنها می‌شد.

 

 

حمام قدیمی | برودرگروپ

کف‌شورهای مدرن

به مرور استفاده از لوله‌کشی فاضلاب در ساختمان‌ها رایج شده و برای اینکه لوله‌های فاضلاب در حمام و آشپزخانه و… دچار گرفتگی نشود از کفشور، راه آب یا درپوش‌های مدرن‌تر در حمام‌ها و سرویس‌های بهداشتی خانگی و اداری استفاده شد.

کف شور خطی | برودرگروپ

با ورود سیستم لوله کشی و فاضلاب مدرن شهری استفاده از کفشورها و راه آب‌های جدید رایج شد و با نصب آنها در مکان‌های مورد نیاز دیگر زباله، مو و سایر پس ماندهایی که ممکن است در سیستم لوله کشی اختلال ایجاد کرده و سبب گرفتگی شوند وارد لوله‌های فاضلاب نمی‌شود.

برودگروپ از جمله شرکت‌های عرضه کننده انواع کف‌شور ها و راه آب‌های مدرن و با کیفیت در کشور می‌باشد که با ارائه خدمات و محصولات با کیفیت به دنبال جلب رضایت مشتریان می‌باشد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]